Design na miarę przyszłości

Przy olbrzymich inwestycjach korzystanie z produktów na wymiar jest czymś naturalnym. W mniejszej skali – np. w przypadku domów jednorodzinnych – nie zawsze jest to możliwe lub opłacalne. Dlaczego jednak w realizowaniu domu swoich marzeń nie można zrzucić z siebie ograniczeń, które nakładają producenci ?

Dom idealny to przecież taki, który tworzy się według wyobraźni i potrzeb domowników, a nie tabelek i wzorników. Marka WIŚNIOWSKI jest europejskim pionierem takiego myślenia o domach – dlatego oferuje swoje bramy, okna, drzwi i ogrodzenia z możliwością niemal nieograniczonej personalizacji.
Inwestorzy są coraz częściej skłonni do zainwestowania większej kwoty, jeśli zapewni im ona realizację ich konkretnych marzeń. Współcześnie korzystanie z produktów personalizowanych bywa równie proste i wygodne, co z tych „gotowych”, ale przynosi zupełnie inne korzyści i – co najważniejsze – buduje więź przedmiotu z klientem.
Personalizacja sprawia, że bramy, okna, drzwi i ogrodzenia stają się rzeczywiście tymi, których oczekiwano. Nie są zakupionym produktem – a raczej spełnionym marzeniem lub zrealizowanym oczekiwaniem. Inwestor zupełnie inaczej podchodzi do elementów, które mógł samodzielnie dostosować. Końcowy efekt będzie więc dla niego bardziej satysfakcjonujący.
To również znaczne ułatwienie dla architektów, którzy w prostszy sposób mogą realizować swoje projekty. Dostępność produktów made to measure sprawia, że łatwiej przekonać inwestorów do skorzystania z nietypowych i oryginalnych rozwiązań.

Produkt na miarę, czyli produkt nieśmiertelny
Które elementy produktu są najbardziej podatne na starzenie? Oczywistym wydaje się wymienienie w tym miejscu wszelkich części mechanicznych, tych z delikatnych i nietrwałych materiałów. Jednak najsłabszym punktem każdego produktu – bez względu na branżę – jest jego aktualność, zgodność z modą i gustem czasów.
W przypadku produktów, których wartość jest dla klienta zauważalna, ani jakość i trwałość, ani przystawanie do trendów nie zdobywają dominującej roli w procesie decyzyjnym. Każdy wydając pieniądze, stara się znaleźć to, co jest zarówno wizualnie, jak i jakościowo satysfakcjonujące.
Jeśli więc oba te wymiary uznajemy za istotne, muszą się one uzupełniać: jakość musi opierać się na ponadczasowym pięknie, a estetyka musi być trwała. Zależność ta nie zawsze musi wynikać z myślenia o potrzebach biznesowych. Oprócz tego, że jest to uczciwe, równocześnie jest odpowiedzialne. Producent gwarantując długie życie swoich produktów, pomaga klientom i przyrodzie.

Produkty stworzone na miarę… natury
Nim nastały czasy produkcji masowej, było drogo i powolnie, ale dbano o wysoką trwałość sprzedawanych produktów. Później – gdy pojawiły się odpowiednie procesy – produkowano szybko i tanio, ale oszczędności najczęściej szukano na jakości półproduktów.
Dziś w czasach Przemysłu 4.0, którego marka WIŚNIOWSKI jest liderem, można połączyć te dwie niedoskonałe ścieżki. Ekonomiczny i szybki, a równocześnie zapewniający jakość i trwałość proces produkcji sprawia, że znacznie łatwiej można ograniczyć produkcję zbędnych dóbr i w konsekwencji zmniejszyć ilość odpadów.
Marka WIŚNIOWSKI od swoich początków stawia na produkcję na wymiar. Zwiększanie wolumenu wymagało zmian, które utrzymałyby elastyczność producenta. Ich rdzeniem były inwestycje w rozwiązania określane współcześnie jako Przemysł 4.0 – który wpływa na samą produkcję i na całość procesu zakupowego.

Co zyskuje klient?


Możliwość dogłębnej personalizacji produktu sprawia, że klient nie musi wybierać „mniejszego zła”. Jeśli rdzeń wyrobu odpowiada konsumentowi, całą resztę jest w stanie tak dobrać, aby ostatecznie otrzymać kompletny produkt. Rynek nieprzesycony gotowymi rozwiązaniami jest znacznie bardziej przyjazny klientom i – nieco paradoksalnie – daje mu znacznie szerszy wybór.
Opcje personalizacji są nieustannie rozwijane. Być może za kilka lub kilkanaście lat proces zakupowy będzie umożliwiał osobne zaprojektowanie każdego, nawet najmniejszego elementu gotowego produktu. Konsumenci otrzymają upragniony wyrób, a producenci będą mogli realizować projekty, które na pewno ostatecznie znajdą swoich odbiorców. Przy dużej skali taka produkcja będzie łączyła w sobie zoptymalizowane koszty wyrobu masowego i luksusowy wymiar realizacji na zamówienie.

Pełnia i harmonia pojedynczych produktów jest dodatkowo wzmacniana systemami, które pomagają w budowaniu złożonej doskonałości. Kolekcja Home Inclusive od marki WIŚNIOWSKI łączy bramy, okna, drzwi i ogrodzenia w jednym designie. W ten sposób inwestor może zadbać o pełną spójność frontu budynku – zyskując gwarancję, że jej dominanty będą względem siebie w pełni harmonijne.
Każdy zakup to inwestycja
WIŚNIOWSKI – zaspokajając obecne potrzeby – myśli również o tych, które będą powstawały w ciągu lat. Odpowiednio długa gwarancja jest polisą dla klienta i środowiska. Produkt nie musi być w jej trakcie wymieniany – co rodziłoby koszty ekologiczne i ekonomiczne. Nawet po ewentualnej naprawie odzyskuje swoją początkową wartość.

powrót do listy

Newsletter

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych znajdującymi się w Polityce Prywatności